Arın da gel

Bizim insanımıza böyle yapacaksınız işte. Azarlayacaksınız, döveceksiniz, söveceksiniz, yalancı diyeceksiniz. Bu ülke insanı kul olarak, tebaa olarak yaşamıştır yüzyıllar boyu. Sesini çıkarmaması, iktidara karşı gelmemesi öğretilmiştir hep. Yine bu ülke insanının bağımsızlığına düşkün olduğu görüşü de palavradır. Atatürk olmasaydı kimsenin ayaklanacağı falan da yoktu.
Şimdi, bu B.Arınç denen kişinin böyle yapmasını anlıyorum. Zaten böyle yaparak geldiler o koltuklara. Fakir ve eğitimsiz insanların duygularını sömürerek. Şimdi de korkutarak iktidarda kalıyorlar. 300 YTL'lik kumanyaya muhtaç insanlar yumağı bir ülkede 2 torba kömürünü kesme tehdidi ile oy toplamak çok zor değildir.
Ben hepsini anlıyorumda, o amca orada "zor durumdayız" diye yakarırken B.Arınç'ın sözlerini alkışlayan diğer partilileri anlamıyorum. Hepsinden midem bulandı. Adamı bir de yaka paça dışarı attılar.
Eğer bir gün, böyle bir toplantıda, böyle bir durum karşısında toplantı salonundakilerin dışarı çıktığını görürsem gözlerim açık gitmeyeceğim.
Çok bekleyeceğimi biliyorum ama benim vaktim var.
Ancak bu ülkenin vakti kalmadı artık...

Hiç yorum yok: