+

  • Başbakan ile Aydın Doğan kılıçları çekmiş. İkisine de inanmıyorum. Ruh hastası olduk sayenizde be.
  • Ergenekon'a karşı Deniz Feneri. Yakında ikinci aşamaya geçilir.
  • Dün akşam yazlıktan dönerken trafik gayet normaldi. Tam iftar saatinde bütün arabalar kayboldu. Koca yolda tek başıma geldim. Issız ıssız. Nereye gitti lan o kadar araba bir anda.
  • Forumda beni haftada yaklaşık 35.000 kişi okuyor. Burada ise 100-200. Adanın diğer yakası gibi. Bir tarafta iş merkezleri, cafeler falan olan şehir merkezi diğer tarafta ise deniz kenarında bir ateş etrafında sohbet eden insanlar gibi sanki. Bir oraya bir buraya gidiyor geliyorum. Burası kafa dinleme yeri gibi. Entresan ama hoş.
  • Bu sivrisinekler beni niye hiç ısırmaz? Bütün yaz aile fertleri onlarla boğuşurken bana bir tane bile uğramadı. Yanımdan bile geçmediler. Bilimsel açıklaması var mıdır? Açıklayın.
  • Bu hafta piyasalar hareketli olacak gibi. Fannie Mae ve Freddie Mac’e el konulmuş. Hadi bakalım.

Hiç yorum yok: