+

  • Dün gece Siyaset Meydanı ve 32.Gün'ü seyrettim. Gece 03'e kadar. Sonra bolca küfür ettim kendime. Bir tarafta Hükümet'i savunanlar, diğer tarafta ise Hükümet karşıtları. Al gülüm ver gülüm. Birbirlerine o kadar laf söyledikten sonra kesin sarılıp öpüşmüşlerdir bir de. Olan mis gibi uykuma oldu.

  • Bu akşam misafir geliyormuş yemeğe. Maç var kardeşim. Maçtan sonra yatmayı düşünüyordum. Yalan oldu tabi.

  • Bu hafta turşum çıktı. Kabul ediyorum. Yaşlanıyor muyum lan yoksa?

  • Sabah sabah Queen dinledim. İyi geldi. Seyirci nasıl söylüyor şarkıyı di mi? Bizim sanatçılar gibi "elleri göriyim" falan dememiş tabi Freddie. "Love of my life You've hurt me". Asıl sen beni incittin be Freddie. Öyle ses mi olurmuş.

  • Bunları yazarken Matriks'den haber geçti. Şırnak'da 1 er şehit olmuş. Bir eve daha ateş düştü şimdi. Oranın en cafcaflı zamanında ben nasıl geri geldim hâlâ bilmiyorum.

  • Daha yazacaktım bir şeyler. Bu haber kesti beni. Sonra artık....

Hiç yorum yok: