+

  • Yine akşam oldu be sevgili okuyucu. Ne olacak bu dünyanın hali. Bir akşam bir sabah...
  • Gitgide sanallaşıyorum ben. Yeni farkına vardım. Acilen arkadaşlara ulaşmak lâzım. Arayalım bakalım bu akşam ne yapıyorlar.
  • Şu milli maç aralarından nefret ediyorum. Dünya para verdik kardeşim o aletlere. D-Smart, Digitürk...
  • Akşam haberlerde yine aynı şeyler. O bunu dedi, şu bunu dedi. Yeterin gari. Bak elalem ayın 10'unda dünyanın en büyük deneyini yapacak. Adam olmayız biz.
  • US Open finali ne zamandı lan. Kaçırmamak lâzım. Nadal elendi ya. Bi sevindim, bi sevindim sormayın. Federer alır umarım.
  • Sevgili okuyucu arada bir yorum kısmına bir şeyler yazsan, ateşe bir odun da sen atsan. Hı?
  • Dow bugün iyi kapatır da biz ne yapacağız bakalım yarın. Hayatımız tahmin üzerine anasını satayım. Şöyle keskin ifadeler kullandığımız bir mesleğimiz yok ki. "Minder Amiri" olsaydım keşke. :)
  • Yok ya vazgeçtim arkadaşlardan. Spora gideyim ben en iyisi. Kas mas geliştirelim. İyi gelir.

Hiç yorum yok: