• Bu tatilden de bir şey anlamadım. Yenisi lütfen.

  • Olimpiyatları yayıla yayıla seyretmek çok zevkliydi. Yüzme yarışlarını canlı seyretmek için sabahın köründe kalmak hariç tabi. Ama bir daha nereden bulacağız 8 altın madalyalı adamı.

  • Günde yaklaşık 1 km. yüzdüm. yaptığım tek aktivite buydu.

  • Bu yaz bir rüzgar bir rüzgar. Havuzda bile dalga vardı.

  • Her sene beni en az iki kere arı sokardı yazlıkta. Bu sene bırakın sokmasını neredeyse hiç arı görmedim. Sahi nereye gitti o kadar arı?

  • Tatil boyunca sakal traşı olmadım. Bu sabah insan içine insan gibi çıkalım dedik traş olduk. Kendimi yolunmuş tavuk gibi hissettim. Neyse alışırım herhalde...

  • Antalya'ya en son 6 ay önce yağmur yağmış bir de ben gidince yağdı. Kısmete bak. Oradakiler sen gitme abi diyorlar bana.

  • Her tatil sonrası oluşan sendrom bu sefer oluşmadı. Garip.

Hiç yorum yok: