+


Sağ diz kapağımda arıza var. Yürürken çok zorluyor. Ne oldu ki şimdi? Hiç maç yapmadan sakatlanan futbolculara döndük iyi mi.

Bir tatil bir iş. Beynim döndü. Şimdi yarın yine tatil olacakmış gibi geliyor.

Şemdinli saldırısını askerliği beraber yaptığım bir arkadaşımdan telefon ile öğrendim. Duydun mu dedi. Neyi dedim. Anlattı. Oraya bir kere giderseniz aradan ne kadar zaman geçerse geçsin daha farklı algılıyorsunuz oradaki olayları. Yarım saat telefonda konuştuk olayı. Nasıl oldu acaba diye. Oraya gitmeyenlerin yorumları ile izlerseniz olayları orada daha çok şehit veririz biz. Yazılacak çok şey var ama çoğu suç kapsamına girer.

Bir arkadaşımda gördüm. Ne bu dedim. Ipod dedi. Ne işe yarar dedim. İşte hem telefon, internet vs vs. maillerine bakıyorsun falan filan. Sanırsın ki arkadaş CEO. Maillerine bakacakmış. TV'de gördüm bir de. Gece yarısı kuyruklar oluşmuş almak için. Beyni döndü bizim milletin.

Herkes yalnızlığı becerebileceğini, altından kalkabileceğini zannediyor. Olmuyor tabi. Bazı bünyelere ters geliyor. Halbuki o kadar da bakmayın bana diye uyramıştım.

Geçen gece üniversite yıllarından kalma Limon, Leman ve Deli dergilerini çıkardım sandıktan. Dünya kadar. Hangi akla hizmet biriktirmişim bunları diye düşünürken sabaha kadar okudum valla. Aklımı seveyim. Gerçi o zamanlar karnımıza ağrılar girerdi okurken. Şimdi sadece küçük bir tebessüm. Olsun. Yine de çok güzeldi.

Kara Kitap diye bir film seyrettim. Şimdi size şu oynamış bu yönetmiş tarzı eleştirmen yazısı yazmayacağım. Alın ve seyredin. O kadar.

Farkındaysanız FB olayına hiç girmedim. Yaklaşmıyorum bile o konuya. Kim bozduysa düzeltsin diyorum sadece.

Hiç yorum yok: