True story

  • Hafta sonu için yeni elbise aldım. Nasıl?
  • Güzelll.
  • Nasıl güzel? Bu kadar mı yani?
  • E güzel işte.
  • Neyse. Siyahı daha mı iyi olurdu acaba?
  • (Dinlediğimi belirtmek için) Olabilir aslında. Yakışıyor sana siyah.
  • Bunu beğenmedin yani? Güzel demiştin.
  • Yok beğendim de. Sen sordun diye söyledim.
  • Dinlemiyorsun ki sen beni.
  • Dinliyorum hayatım. Daha uzatacak mıyız?
  • Haa şimdi da kapatalım konuyu diyorsun. Hiç anlamıyorum seni.
  • Ya hangi konu? Bir elbise için mesele nereye geldi. Farkında mısın?
  • Acaba başkası da bu elbiseden almış mıdır? Hande de vardı mağazada.
  • Ne fark eder ki? Biz erkekler hep aynı takım elbiseyi giyiyoruz. Kimse "aaa bak benimkinden almış" demiyor.
  • Sizle biz aynı mıyız?
  • Değiliz. Değiliz. Bilmez miyim.
  • Offf giymesem mi acaba?
  • Sen bilirsin.
  • Demek beğenmedin.
  • Hayatım ben çıkıyorum. Maç zaten hiç oldu. Gideyim meyhanede seyrederim maçı.
  • Git tabi. Hiç yardımcı olma.
  • Alooo Yavuz. Geliyorum ben. 1 büyük açın len masaya.

Hiç yorum yok: