Geçenlerde facebook'tan bir mesaj geldi.

- Aaaaaaa merhaba. O sensin değil mi? Çok zaman oldu.

Yollayanın ismine baktım. Dilek. Ya bu olsa olsa üniversiteden olur ama çıkaramadım ki bir türlü. Kıza direkt öyle de denmez şimdi. Ya harbiden samimiysek eskiden.

- Merhaba. Nasılsın? Nasıl buldun beni? Kimlerle takılıyordun sen üni'de? (yani hem tanıdım hem de biraz daha açıklama yap kardeşim mesajı)

Bir iki gün mesaj gelmedi. Dedim iyi. Uğraşmayacağız. Derken geldi mesaj.

-Ya hani Özlem'lerle gelirdik sizin eve biz. Siz Kemal, Mehmet oturuyordunuz evde. Çok gelirdik biz size.

Hah seni tanıdık bir de Özlem çıktı. Kimsin, Özlem kim? Bizim eve 1 milyon kişi girip çıkardı. Ben hiç 3 kişi kaldığımızı hatırlamam ki evde.

Ne yazılır bu mesaja karşılık olarak. Bir fikir verin bana. Tanıdım desem olmaz, tanımadım demek de ayıp olur gibime geliyor. Olmaz mı yoksa?

O değilde insanlardaki hafıza çok şaşırtıyor beni. Sen nasıl buldun arkadaşım ya. Soyisim filan. Entresan. Ama tuhaflığın çoğu ben de. Yaşlanınca alzaymır olacağım ben. Kesin. Evimin yolunu bile bulamayacağım.

Hiç yorum yok: