İçimdeki internet, dışımdaki yağmur!


Düşündüm de benim arkadaşım hiç olmamış şimdiye kadar. Olanlara da arkadaş ya da dost denir mi bilmiyorum. Bunun nedenleri genelde benimle ilgili. Bunun bir eksikliğini hissettin mi? Hayır. Ama şimdi düşünüyorum da bir tanesine, sadece bir tanesine çok büyük haksızlık yapmışım. Her yağmur yağdığında onunla birlikteyim aslında.

Şimdilerde başka bir internet platformunda binlerce arkadaşım var. Bazıları ile yüzyüze konuşup, tanışma fırsatımız da oldu. Yazdığım yazıları okuyan binlerce arkadaş. Bu gerçekten çok tuhaf. Orada yorumlarımı 1 haftada 35.000-40.000 kişi okuyor ve ben hepsini arkadaş olarak görüyorum ve artık zannediyorum onlar sayesinde gerçek hayatta bir arkadaş aramıyorum. Büyük çoğunluğu gerçekten mükemmel insan. Bazen hak etmediğimi düşünüyorum onları.

İnternette ilk yazmaya başlarken bunların olacağı aklımın ucundan bile geçmemişti. Nereden nereye.

Yağmur demiştim değil mi en başta? Hâlâ yağıyor...

Hiç yorum yok: