+


  • Ne haftaydı ama. Ben böyle şey görmedim. Piyasalardan bahsediyorum tabi. Yoksa ekranı kapattıktan sonraki hayat aynı.

  • Şimdi pencereden denize baktım. Müthiş dalga var. Yazlığa gitsem mi acaba? Havuzu da kapatmışlardır.

  • Hafta sonu maçları başlıyor. Ulen Fener bu hafta da puan kaybedersen söyleyeceklerim var sana.

  • Dün akşam spor salonunda kızın biri baygınlık geçirdi. Kilo vereceğim diye insanlar neye katlanıyorlar. Halbuki öyle kilolu da değildi ama. Spor hayatı bitti kızcağızın. Salonlardan bir süre uzak kalacak.

  • Kış yüzünü ufak ufak gösteriyor artık. Kazak giymekten nefret ederim ben. Kışın ortasında t-shirt'le gezen birini görürseniz benimdir o.
  • Önümde ekranlar açık. Hâlâ rakamlara bakıyorum. Yeterrrr...
  • İşte böyle sevgili okuyucu. Şimdi biraz dinlenme zamanı. Kendine iyi bak.

Hiç yorum yok: