Obsession

Hayatımın çok uzun bir dönemi boyunca hep plânlı yaşadım. Hem de çok plânlı. Hâlâ da devam ediyor. Tüm yapacaklarımı önceden hesaplamak, hiçbir şeyi şansa bırakmamak gibi tuhaf bir huyum var. Çoğu zaman bunun artılarını görmüşümdür. Yaşadığım şeylerin, yaşayacağım şeylerin süreki hesabını yapmak artık yoruyor beni ama huy işte. Bırakamıyorsunuz. Kendimi inanılmaz rahatsız hissediyorum öyle yapınca. Akşam ne yapacağımı, bu hafta hangi gün ne giyeceğimi, hafta sonu nerelere gidileceğini ya da gidilmeyeceğini, TV'de hangi gün hangi programın seyredileceğini, hangi hissenin ne zaman hangi fiyattan alınıp satılacağını, bloğa neyin hangi saatte yazılacağını vs vs plânlamak. Bunlardan sapmamak. Bildiğiniz saplantı.

Bütün bunlar bir yana asıl korkuncu ne biliyor musunuz? Bu hayat tarzı benden ne alıp götürmüş? Aklıma estiği gibi davranamıyorum artık. Sanki hep kötü bir sürpriz ile karşılaşacakmışım gibi geliyor. Farkında olmadan bunun korkusu ile yaşıyormuşum.

Bunun bir ortasını bulmak lâzım. Ben bulamadım ama siz bulun.

Hiç yorum yok: